Aangezien Limoco alleen maar kan bestaan door alle medewerkers die dagelijks het beste van zichzelf geven, besloten we ons 50-jarig bestaan te vieren met een reisje naar Mallorca.
Op vrijdagnamiddag 26 september verzamelden we op onze parking waar de bus ons oppikte en naar de luchthaven bracht.
's Avonds arriveerden we in Palma en werden we per taxi naar het hotel gebracht. Daar kregen we nog een avondmaal waarna de meesten onder de wol doken en de rest in het nachtleven.
Op zaterdag werden verschillende activiteiten voorzien. De wielrenners haalden hun hartje op in de bergen en maakten een pittige fietstocht. Daarnaast ging er ook een groep het eiland verkennen per scooter en bezocht nog een andere groep de hoogtepunten van Palma samen met een gids per fiets. Moe maar voldaan aten we 's avonds samen in het hotel en werd er daarna nog wat nagepraat bij een frisse cocktail op het strand.
De dag nadien kon iedereen vrij besteden. Velen van ons kon je terugvinden aan het zwembad of op het strand. Anderen kozen ervoor om Palma te bezoeken of te gaan wandelen. 's Avonds sloten we de vakantie gezellig af bij Tomy om de volgende morgen richting luchthaven te gaan.
Op maandagavond zette de bus ons terug af bij Limoco. Met ons hart gevuld met mooie herinneringen aan een fantastisch weekend, keerden we terug naar huis. Het was een unieke belevenis die zeker voor herhaling vatbaar was, alleen klonk het in koor dat we daarvoor geen 50 jaar meer moesten wachten.
