Ons jaarlijks kerstfeestje vond plaats op vrijdag 20 december. Speciaal voor de gelegenheid lieten we een frietmobiel komen. We waren met maar liefst 40 personen. Er werd samen een frietje gestoken, iets lekkers gedronken en gezellig bijgebabbeld.

Ons jaarlijks kerstfeestje vond plaats op vrijdag 20 december. Speciaal voor de gelegenheid lieten we een frietmobiel komen. We waren met maar liefst 40 personen. Er werd samen een frietje gestoken, iets lekkers gedronken en gezellig bijgebabbeld.
